Hello Kitty 39 -->

Translate

четвъртък, 14 февруари 2013 г.

Интервю

.
Premiere Magazine: Честно казано, ние не очакваме повечето от вас в хармония филм Korine леене. Ли се колебайте, преди да приемете Spring Breakers?

Селена Гомез: Аз бях наясно с риска филма представени, когато прочетох сценария. Но след срещата си с Рейчъл и хармония в дома си в Нешвил, аз знаех, че е правилният избор. Исках да снима нещо, което ще се открояват с всичко, което научих до сега, знаейки, че може да шокира някои хора, особено тук, в Америка. Но не ми пука.

PM: Има вероятно много повече секс и наркотици в Spring Breakers, отколкото във всеки американски филм, който ще излезе тази година ...

SG: Това е вярно. Но аз съм бил толкова ясно, колкото мога да бъда с моите млади фенове и техните семейства, те са били предупредени. Именно затова ние сме изобретили кино система рейтинг. Мисля, че те ще бъдат в състояние да каже разликата между измислицата и факта, а също и да разберат, че това е просто роля, аз се чувствах като игра и поведение в живота ми има нищо общо с характера.


PM: Били ли сте някога на пролетна ваканция?

Ашли Бенсън: Не, никой от нас не го е изпитвал. Първата ни пролетна на почивка е ази, която ще видите на екрана. И мога да ви кажа, че видях всичко, което можеше да се види и направи всичко, което можеше да се направи ...

SG: В пълна безопасност, разбира се. (Смее се)

PM: Според вас, какъв тип реакция на филма ще провокира?

SG: До сега имам само нищо друго освен позитивни и добри критики, които очевидно ви правят щастливи, когато се инвестира, че в проекта. Всичко, което мога да се надявам за това е, че ние продължаваме да вървим в тази посока.

PM: Има ли този филм вид представлява стъпка в зряла възраст? Главно за Селена?

SG: Моят телевизионен сериал ("Магьосниците от Уейвърли Плейс") продължаваше да ме държи напълно заета в продължение на четири години, и аз съм изключително благодарна на експозицията, че ме доведе. Но днес, аз трябва да се пусна на тази роля и да изразя своята креативност по друг начин. Надявам се, че филмът ще ми даде възможност да следва този път.

PM: Прекарва по-голямата част от снимките в бикини, практическо или малко неудобно?

SG: Това не ме притеснява. На пролетната ваканция се очаква да бъде в края на краищата. След известно време аз дори забравих за това. Рейчъл Корийн: Ние бързо се превръщаме в безразлични - "Хайде, време е отново за бикини ..."

ДВ: Предимството е, че не ни отнеме много време да се приготвим, преди да отиде на снимачната площадка.

PM: Мислите ли, че филмът има съобщение?

SG: Имаме този въпрос много.

PM: За съжаление .....

SG: Това не е упрек

PM: Има ли актриса, която ви вдъхновява?

SG: Обичам Рейчъл Макадамс и Кейт Уинслет. Да не забравяме, разбира се, от Мерил Стрийп, кралица.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello Kitty 39